Impuls EVO Med
to wersja system Impuls EVO dedykowana na rynek medyczny, która charakteryzuje się wszechstronnością obsługiwanych obszarów biznesowych oraz rozwiązaniami skrojonymi na miarę potrzeb rynku.
BUDŻETOWANIE
- Analiza rentowności przez zestawienie planowanej wartości sprzedaży z kosztami działalności
- Racjonalizacja zaangażowania kapitału poprzez planowanie kosztów i bieżącą kontrolę kosztów działalności
- Kontrola odchyleń od budżetu i podejmowanie działań korygujących
- Możliwość tworzenia wersji planu operacyjnego
CRM
- Możliwość zbudowania wielowymiarowej bazy wiedzy o kontrahencie
- Integracja działań z zakresu sprzedaży i marketingu
- Rejestracja terminarzy zadań dla zdefiniowanych zasobów ludzkich i materialnych
- Segmentacja rynku wg dowolnie wybranego kryterium
- Efektywne zarządzanie i rozliczanie kampanii marketingowych
- Pełna obsługa serwisu i reklamacji
DYSTRYBUCJA
- Kompleksowe zarządzanie logistyką zaopatrzenia i dystrybucji
- Obsługa procesu sprzedaży od rejestracji zapytania po fakturowanie
- Analiza bieżącej sprzedaży i zapewnienie ciągłości dostaw
- Składanie zamówień i śledzenie stanu ich realizacji on-line
- Możliwość budowania rożnych wersji planów sprzedaży
- Dostępność mechanizmów zarządzania polityką cenową, rabatową oraz limitami
FK
- Efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
- Pełna kontrola kosztów działalności
- Zaawansowane mechanizmy automatów księgowych
- Współpraca z dowolną liczbą systemów bankowych
- Precyzyjne wyliczenie rzeczywistego kosztu produktu i rozliczenie każdego etapu produkcji
- Sprawozdawczość konsolidacyjna
GOSPODARKA MAGAZYNOWA
- Kompleksowa obsługa magazynów rzeczywistych i wirtualnych
- Wsparcie składowania i kompletacji zamówień zakupu i sprzedaży
- Usprawnienie procesów logistycznych i optymalizacja kosztów magazynowania
- Wsparcie procesów decyzyjnych związanych z przechowywaniem, przemieszczaniem czy znakowaniem towarów
- Automatyczne generowanie dokumentów magazynowych
Kadry Płace
- Definiowanie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa
- Dostęp do informacji o pracownikach w dowolnym stopniu szczegółowości
- Harmonogramowanie i ewidencjonowanie czasu pracy
- Kompleksowa obsługa rozliczeń wynagrodzeń
- Generowanie pism kadrowych i dokumentów płacowych w oparciu o szablony
- Automatyczne generowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS
Środki trwałe
- Bilansowa i podatkowa amortyzacja środka trwałego
- Dowolność w wyborze metody naliczania amortyzacji
- Możliwość zbudowania struktury środka trwałego oraz jego częściowe umorzenie
- Prognozowanie wartości i tworzenie planów amortyzacji
- Obsługa środków trwałych w standardach polskich i międzynarodowych (MSR)
– Eksperci na wyciągnięcie ręki!
Zainteresowała Cię nasza oferta? Wypełnij formularz on-line i zaproś nas na prezentację!
Napisz do nas a otrzymasz informacje szczegółowe.
Kontakt bezpośredni
- Sebastian Różański
- +48 660 789 201
- biuro@interian.com.pl
Formularz